Montevideo i Colonia del Sacramento

Montevideo bylo nazwa, ktora latwo sie zapamietywalo na geografi kiedy trzeba bylo wkuwac na pamiec stolice swiata. No coz oprocz nazwy nic ciekawego nie odkrylismy w stolicy Urugwaju,stare miasto ktorego tak naprawde brak, dosc spory port i olbrzymi Plac Idependencia.

Urugwaj Montevideo

Urugwaj Montevideo

Pojechalismy wiec dalej do oddalonego o 150km Colonia del Sacramento, gdzie glownie podziwiac mozna niewielka zabytkowa czesc miasta. Montevideo jak i Colonia sa bardzo spokojne i ciche, Urugwajczycy slyna ze swojego spokojnego trybu zycia.

Sa to najmilsi mieszkancy Ameryki Lacinskiej jakich spotkalismy.
Bardzo zyczliwi, wszedzie na kazdym kroku sa sklonni pomagac. Turystow tam nie wielu wiec staraja sie, zeby Ci ktorzy juz przyjechali czuli sie jak u siebie w domu. W autobusach kierowcy wskazuja z usmiechem, na ktorym przystanku nalezy wysiadac, kazdy pasazer dziekuje wysiadajac z autobusu, takie zachowanie ostani raz widzielismy w Australii. Pewna Urugwajka pracujaca w naszym hostelu powiedziala nam, ze zanim zaczela w nim pracowac to nie miala pojecia, ze ktos z zagranicy odwiedza jej kraj.

I tak w spokojnej atomosferze wsrod zapachu kwitnacych bzow spacerujac po waskich uliczkach starego miasta w Coloni del Sacramento uplynelo nam te kilka ostatnich dni w Urugwaju.

Urugwaj Colonia del Sacramento

Urugwaj Colonia del Sacramento

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: