Ile wydajemy

To  co przewaznie wszystkich interesuje kiedy czytaja takie relacje z podrozy to ile kasy wydajemy. Postaramy sie wiec zamieszczac koszta jakie ponosimy. Ceny beda podawane od osoby w roznych walutach lokalnych z ich przyblizonym przelicznikiem na waluty wymienialne czyli dolary amerykanskie  lub funty angielskie.

Koszta poczatkowe czyli przeloty, ubezpieczenie

Ryan air  Katowice – Londyn 53£
Delta air Londyn – Gwatemala Buenos Aires – Londyn 734£
Przjazd z lotniska w  Londynie do centrum i z powrotem pierwszego dnia podrozy 35£
Ryan air Londyn – Katowice 35£
Przejazd z lotniska Gatwick na Stansted ostatniego dnia podrozy 5£ rezerwowany na kilka miesiecy do przodu na easybus.com
Ubezpieczenie na pol roku w firmie World Nomads 339AU$  dla obywateli australijskich.  Z Nomad travel korzystalismy juz przy wyjezdzie do Azji i teraz mielismy 5% znizki.

18 dni 437£ = 24£ na dzien

2 dni 73£ = 36£ na dzien

11 dni 366£ = 33£ na dzien

Dodatkowo do wydatkow dziennych 105£ za pamiatki plus 45£ wysylka koszt na osobe
16 dni 259£ = 16£ na dzien

Bez wysp Galapagos 18 dni 395US$ = 22US$ na dzien

Bilety lotnicze, oplata za wstep na wyspy na 3 miesiace, opalta za wstep do Parku Narodowego 530US$
8 dni w tym 4-dniowy rejs 590US$ =  74US$ na dzien

18 dni 308£ = 17£ na dzien

8 dni 180£ = 22£ na dzien

Przelot z Panama City liniami Aires 84£
19 dni 315£ = 17£ na dzien

7 dni 150£ = 21.50£ na dzien

Bilety, ubezpieczenie, wiza, podatek 267£
12 dni w tym 2 dni all inclusive 325£ = 27£ na dzien

9 dni 92£ = 10.5£ na dzien

6 dni 100£ = 17£ na dzien

3 dni 50£ = 17 £ na dzien

23 dni 533£ =23£ na dzien

7 dni 167 £ = 24£ na dzien
Reklamy

Komentarzy 5

  1. Hej,

    Trafiłem przez przypadek na waszego bloga, szukamy wlaśnie najtanszego połączenia pomiędzy Kolumbią a Panamą. Jakimi liniami lecieliście?

    Widzę też, że byliśmy prawie w tym samym czasie na Galapagos. My przedwczoraj wróciliśmy do Quito.

    Pozdrawiam i powodzenia na szlaku,
    Michał
    http://www.expeditionmoustache.com

    • Najtansze polaczenia oferuje Aires z Cartageny do Panamy, cena waha sie w granicach 100US$, sprawdzajcie po kilka razy dziennie, a takze nocami, czasami cena w dzien jest bardzo wysoka, a w nocy spada do 30US$ plus tax czyli tyle ile przy rezerwacji z duzym wyprzedzeniem, widze, ze jedziecie w druga strone, szkoda, my jestesmy juz w Nazca, pozdrawiamy

  2. mozecie napisac ceny w lokalnych walutach w danych krajach? kursy walut sie zmieniaja, wiec ceny w lokalnych walutach beda bardzo przydatne 🙂 dziekuje 🙂

    • Podajemy dokladnie takie sumy jakie sa na naszych wyciagach bankowych, uzywamy angielskiej i australijskiej karty wiec kwoty sa w funtach i dolarach australijskich, a takze amerykanskich, w krajach gdzie waluta jest $US. Klikajac na kazdy z krajow pojawia sie oddzielna lista przykladowych cen juz w walutach miejscowych. Postaram sie zamiescic ile wydalismy w kazdym kraju w narodowej walucie, ale moze to byc trudne bo nie prowadzilam zadnych notatek, a najczesciej wjezdzalismy do kolejnego kraju i wymieniajac na granicy to co nam pozostalo na miejscowe pieniadze 🙂

  3. dziękujemy za pomocne informacje, ja ze znajomymi ciagle jeszcze przed wyprawa ale przygotowujemy sie bardzo porządnie. Zapraszamy na nowego bloga: http://www.ourownadventure.com

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: